Högerklicksskydd

tisdag 8 april 2008

Working overtime...

Jo. Jag har kommit hem nu och hunnit varva ner lite. Blev övertid på jobbet idag så det blev som en rätt lång dag.... 6.00-19.30. Men det gick som bra ändå. Har börjat på en ny ljudbok så då glömmer man tiden ganska fort, de sista timmarna gick jättefort.
Imorgon blir det nog jobb i vanlig tid igen... 6-16. Sen på kvällen hoppas jag att jag har turen att få hjälp av Elin med mitt hår. Skulle vara så skönt att fräscha upp det! :)

Ska börja på lite fler bloggdesigner sen. Men inte ikväll. Blir nog inte förns tidigast till helgen tror jag, är som rätt mycket den här veckan med jobb och så. Måste in till stan och hämta mina rullskidor också. Nog för att dem knappast kommer att behövas nu... det har snöat hela dagen nästan. Blä. 

Nä nu ska jag krypa upp i soffan med finaste C. Cha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar