Högerklicksskydd

söndag 6 april 2008

Mätt och belåten.

Jo, det kan man lugnt säga att jag är nu. Har just ätit tacos, inte dumt alls!

Glömde förresten berätta om fredagkvällen tidigare. Det var riktigt trevligt, vi var ju på fest på Lindholms bil för dom firar 10års-jubileum i år. Calle var inbjuden via jobbet så då fick jag följa med också. Det blev i och för sig en rätt lugn kväll men det var då inte mig emot. Jättegod mat, fri sprit, god efterrätt. Och så var Ronny Eriksson där och underhöll också, han är ju som rätt frän. Det var nåt band som spelade också men mja jag vet inte riktigt om jag tycker dom var så bra... musiken var som soundtracket till Kill Bill ungefär. Västern-inspirerat. Inte riktigt min stil, men det skulle ju inte dansas. Dom spelade väl bara så det inte skulle va så tyst under middagen. Haha, å han som äger stället då. Herr Lindholm själv... han drog ändå Voltaren-skämtet. Något oväntat! =) Jag minns inte skämtet i detalj men Calle har dragit det för mig tidigare så ja, det blev som lite extra kul att humornivån på festen låg på samma som våran.

Ja, det var en kul kväll.

Nån annan som gjort nåt kul i helgen??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar