Högerklicksskydd

söndag 27 april 2008

Bloggdesignsutlottning?

Tror jag ska börja med det så småningom. Har fått önskemål om det tidigare men tänkte att jag skulle fråga även er andra nu. Nån som tycker att det låter som en bra idé?

Jag ska självklart göra klart de designer som jag påbörjat, det har jag ju som lovat. Men sen under våren funderar jag på om jag kanske ska lotta ut designer istället... lite enklare så. Mindre jobb. Så kan man bara göra beställningsjobb ibland emellanåt.

Fast samtidigt blir det ju mindre personligt då också. Lite tråkigt, för det är väl det jag försöker eftersträva - att få bloggarna personliga alltså. Försöker anpassa designerna efter "bloggägarnas" intressen och önskemål. Så att designerna verkligen passar dem som personer.

En snygg bloggdesign är inte så svårt att fixa... det svåra är att göra en som passar ens personlighet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar