Högerklicksskydd

söndag 13 april 2008

Tack för servicen då.

FAN VAD JAG BLIR LESS!

Jävla typer som tror dom är nåt.

Jag sitter på telec. just nu. Nyss ringde det till en mäklarfirma i Sthlm. Det är en visning där idag och tjejen som ringde sökte alltså mäklaren som ska ha hand om visningen av hennes hus. I mitt formulär står det på detta företag att "mobilen får lämnas ut. helgmeddelanden besvaras måndag". Det innebär alltså som det står - att om jag tar ett meddelande så ser mäklaren det med största sannolikhet inte förrän på måndag.
Jag frågar om hon har mobilnumret till mäklaren. Ja det har hon, det är det hon ringt på säger hon.

Ja, alltså kan jag då tyvärr inte göra så mycket mer. Jag säger att hon får prova på mobilen igen på en stund. Nä, det vill hon inte. Hon tycker istället att jag ska få tag på honom och säga åt han att ringa henne.

Jag har inte fler sätt att få tag på honom än att ringa mobilen (samma nummer som jag just hänvisat henne till) så det går inte. Jag sitter nämligen ensam här mellan kl. 9-10 och då måste jag vara inloggad och kunna ta de samtal som kommer hit. Då får jag inte sitta och ringa ut så jag blockerar vår linje.

Nä, då tyckte hon att det var dålig service av oss och förstod som inte alls vad vi skulle hjälpa till med. Fan vad jag blir less, det är så många som har noll förståelse för det här jobbet.

Undrar vad hon själv jobbar med? Vad hon skulle tycka om att man kom och gnällde en massa på henne när hon jobbar och säga att hon sköter sig dåligt för att hon inte går med på alla dumma krav som jag hittar på.

Hon avslutade samtalet med "tack för servicen då". Behöver jag nämna att hon inte lät nöjd med den?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar