Högerklicksskydd

söndag 13 april 2008

El Rancho.

Igår blev det grillning i grillstugan och bad i badtunnan uppe på ranchen hos Gösta och Ewa. Riktigt trevligt! Elin och Ewa hade gjort jättegod mat som dem bjöd på. Sen blev det lite Latvian Coffée också, tror jag det hette. Jag drack då ur den minsta muggen som fanns. Det var inte såå gott men det gick an. Det blev lite firande av Almidas också, han fyllde visst år igår.

Var väl hemma vid två nån gång så det vart som en lagomt lång kväll, jag var faktiskt inte så trött alls. Trodde det skulle vara värre i och med att jag jobbat igår och jobbar idag med men det verkar gå bra.

Jobbar till kl. 14 idag. Ska snart käka min avocado, det var det enda jag fick med mig hemifrån i morse. Det blev lite bråttom.

Jag längtar hem. Jag längtar faktiskt efter att städa, kan ju tro att jag har blivit sjuk men det känns som jag inte haft tid med någonting hemma på sistone. Det lär inte bli mer tid under veckan som kommer heller. Då börjas det med produktionsövertid på jobbet. 4 veckor framöver blir det så. Men snart är det i alla fall slut med att sitta här på telec. Jag jobbar bara 3 pass till efter det här så "jag ser ljuset". Eller vad man nu ska säga. Skönt känns det i alla fall, på sistone har det inte alls varit nå bra här. Det är jag inte ensam om att tycka, det vet jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar