Högerklicksskydd

onsdag 16 april 2008

Näst sista.

- Har du swimmingpool?
- Nä, men damm under sängen.

Ganska kasst skämt som jag hörde på radion idag. Det var nån intervju med Magnus Uggla.

Idag jobbar jag mitt näst sista pass här på Telec. Det känns bra, skulle inte orka med att vara här nå mer just nu när vi har såpass mycket övertid att jobba på mitt ordinarie jobb. Det blir övertid imorgonkväll också. Kanske en stund på lördag också, jag har inte riktigt bestämt mig än men jag tror det lutar åt det. En stund åtminstone. Det är ju bättre än inget.

Ska försöka börja lite med fler designer sen också, Annas och Marias står först på tur. Sen är det flera till som bett om hjälp. Men jag kan inte jobba med nån av dom ikväll...inte imorgonkväll heller. Fredagkväll blir det inte heller å inte lördagkväll. Då återstår söndag. Oj vad mitt liv är inrutat just nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar