Högerklicksskydd

torsdag 3 april 2008

Premiär?!

Ja, ska det rent av bli så bra att vi kan fara ut redan nu???

Jag och Emma kanske drar ut på premiärtur med rullskidorna ikväll. Första åket för säsongen. Såg nyss att första åket förra säsongen var redan den 26 mars, jag som trodde vi var tidigare ute i år. Jaja, det skulle vara så jäkla härligt att få komma ut och röra på sig i alla fall. Dock är det -0,3°C här nu. Hoppas det inte blir kallare så det blir frost på vägen eller nåt. Nä, men det borde gå. En liten bit borde vi kunna åka i alla fall. Jag är sjukt peppad!




För övrigt så känner jag som sug av att fixa min egen bloggdesign nu, har haft den så här rätt länge. Den börjar vara riktigt tråkig vid det här laget men har som inte haft motivation att ändra den. Men nu sen jag ändrat Jörgens, Pernillas och Jennies designer här på sistone så känns det mycket roligare. Frågan är bara hur den ska se ut. Och vilken färg... har inte bestämt det än annars hade det bara varit att sätta igång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar