Högerklicksskydd

måndag 7 april 2008

Tajjerd.

Joo..... idag är jag lite trött. Fast jag var nog ännu tröttare i morse, 04.55 är inte en härlig tid att kliva upp men... vad gör man inte för jobbet? Börjar kl. 6 hela veckan. Imorgon tänkte jag jobba lite övertid också... till 19 kanske, längre än så får man inte jobba om man börjar kl. 6. Nåt med att man måste ha 11 timmars vila emellan eller nå sånt. Sånt är inte jag van vid... jag brukar ju jobba på Telec fram till kl. 21 och sen börja kl. 6 på morgonen igen.

Men snart är det slut med det! Jisses vad skönt, jag har bara 4 pass kvar att jobba.

Försöker greja lite med bloggdesigner ikväll också men tycker att allt bara går skit just nu, får nog försöka mer nån kväll när jag inte är så trött. Då går det nog bättre. Känns som huvudet är helt tomt på fantasi just nu, det gör mest bara ont istället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar