Högerklicksskydd

söndag 6 april 2008

Skelet, GuitarHero, Absint och vattenpipa.

Ja, ungefär så kan man nog sammanfatta gårdagskvällen.

Jag och Calle drog in till Skelet och hälsade på hos Manfred & Anna igår afton. Kicki, Micke och Sara var också där. Jag hade riktigt trevligt, kul att hitta på nåt med sina jobbarkompisar på fritiden. Jag måste säga att jag är svårt nöjd med mina nya jobbarkompisar, har nog inte varit på nåt jobb förut där man faktiskt hittat på saker tillsammans vid andra tillfällen än firmafester. Nä det var kul. Jag fick prova på GuitarHero för första gången också. Fasen Jörgen, jag måste komma och hälsa på dej så du får lära upp mej ordentligt! Haha. Det var kul, fastän jag var kass på det.  

Senare på kvällen blev det fia med hutt, vattenpipa och absint också. Det sistnämnda tror jag var värst. Grabbarna gjorde som en del grimaser. Jag å andra sidan var nykter så jag fick nöja mej med Redbull, vattenpipa och snus istället. Men det funkade bra det med. En av de få gånger då jag faktiskt inte blivit less och velat fara hem tidigt.

Idag är det tvätt som gäller. Ska gå ner nu och se om maskinen är klar så jag kan stoppa in nästa tvätt. Sen ska jag försöka röja undan lite här också. Så Calle inte ska behöva tycka att jag är lat och bloggar hela tiden istället för att göra saker här hemma. Jag hinner nog faktiskt med båda delarna!

Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar