Högerklicksskydd

lördag 12 april 2008

Lapp-Öra?!?

- Jag heter Latt-Ölan.
- Va? Lapp-Öra?!?
- Nä, jag heter Latt-Ölan!
- Jaa.. Lapp-Öra!


Haha, ja. Ingen mer än jag förstår nog vad som menas med dagens rubrik. Det var bara en sak jag kom att tänka på när jag var och jobbade idag. En sak från när jag gick i högstadiet.. 7:an eller 8:an tror jag. Stackars lilla grabb.

Man hinner fundera på så många olika saker när man jobbar. Har kapat 519st kort idag. Varje kort kapar man på 15-20 ställen... jadu Joel.... På en dag har du ju gjort, få se 16..18... ungefär 9500 st! Jo men satan Joel, då kan du ju säga att du ha kapat många gånger. Då få ju folk fundera bäst dom vill sen.

Lyssnade lite på mammas nya kille idag, var repris på radion.

Lill-dodin kärvar också. Min pärla... den får inte va trasig ju. Det vill jag inte.

Nää.. jag hade verkligen inget vettigt alls att dela med mig av idag, ska gå och duscha nu. Ikväll blir det nog badtunnekväll uppe på ranchen. Blir nog trevligt. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar