Högerklicksskydd

söndag 1 februari 2009

Söndag.

Ja, så var det söndag igen.

Idag tvättas det lite kläder och så ska jag snart ta tag i städningen här hemma. Vika ihop lite ren tvätt, dammsuga och sånt annat vardagligt. Brukar mest bli sånt på söndagar.

Igår var jag i stan hela dagen. Var till optikern och beställde nya linser sen drog jag runt på stan några timmar och kollade i affärer. Hittade som ingenting. Var en sväng in på Dressmann och sa hej till Jörgen. Visste inte ens att han hade börjat jobba där förrän igår. Ja, sen for jag ut på systemet en sväng och sen hem innan vi skulle bort på 30-årskalas. Christer Sjödin hade fest i sitt garage igår så vi var bjudna dit på middag. Det var riktigt trevligt, god mat och en massa folk. Vi for dock hem tidigt, jag var jättetrött efter allt promenerande på stan och Calle tackade som tur var inte nej till att gå hem heller, han hade nog fått snapsar då det räckte till vid det laget ändå så. :) Själv vart jag då trött redan efter en öl.

Kändes skönt i morse att vi inte stannade så länge igår och att det inte blev så mycket alkohol. Är pigg idag så då kanske jag hinner få nåt gjort nu innan jag ska iväg på ridskolan. Undrar vad vi ska göra ikväll, jag hoppas det är dressyr.

Jaha - ni andra som läser detta? Har ni gjort nåt kul i helgen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar