Högerklicksskydd

söndag 25 januari 2009

Good evening everybody!

Har breddat min blogg lite, förhoppningsvis kommer det att se bättre ut nu när man visar bilder och sådant, texten blir inte lika ihoptryckt heller. Kändes som min profilbild var ungefär lika bred som textrutan där ett tag. Men ja, nu ska allt va i sin ordning igen. Om man har upplösningen på skärmen inställd på 1280x1024 ser det då bra ut.

Idag har det varit kalas hela dagen. Calles systerdotter Mira fyller 2 år idag så vi har firat henne. Hon är inte lite söt :) Hon pekade på Gösta, Mats, Calle och jag när vi satt vid bordet och sa (i samma ordning som hon pekade); pappa, pappa, vovve och min. Calle är en vovve och jag är hennes. Härligt. :) Nä men hon är söt!

Ikväll händer det inte så mycket här hemma hos oss, det är rätt lugnt. Stannade hemma från ridlektionen ikväll, jag visste inte hur länge det skulle dröja där borta på ranchen. Jag skulle nog hunnit på ridningen ändå insåg jag när jag kom hem, men då var jag ändå så mätt så jag orkade inte.

Nä nu ska jag stänga ner för ikväll.
Ha en fortsatt trevlig söndagkväll allihopa,
cha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar