Högerklicksskydd

måndag 16 februari 2009

Martina-Koden.

Så var måndagen gjord.
Ännu en dag avklarad.
Bara 4 kvar sen är det helg igen.

På fredag blir det firmafest med jobbet. Jag, Agnetha, Anna och Jenny har tagit på oss att fixa med allt runtomkring festen. Hoppas dem andra kommer att tycka att det är kul det vi hittat på. Men som vanligt lär det ju alltid finnas några tråkmånsar som tycker att det är tråkigt, vad man än gör för att försöka liva upp stämningen så går det inte vara glad. Men ja, dem kommer jag att strunta i på fredag. Det blir så kul som man gör det.
Jag ska i alla fall ta med mig kameran och ge igen på Krille. Han brukar vara duktig på att fota oss andra när vi skämmer ut oss på festerna men nu ska han minsann få igen.

Den här dagen har gått rätt långsamt. Kan ju citera Agneta när hon tittade på mig idag; "kan man se mer död ut än vad du gör just nu, Elina?". Har nog varit ungefär en sån dag idag. Sista timmen, mellan tre och fyra, kändes som den var ungefär 4 timmar lång. Men till slut fick vi äntligen fara hem.

Nu har jag och Calle käkat fiskpinneburgare och jag är allmänt nöjd, mätt och belåten. Han är nere i källaren å grejar och jag ska ta och sätta mig och läsa lite mer ur min bok som jag håller på med nu. Martina Koden av Martina Haag. Den är faktiskt riktigt rolig. Har tidigare läst hennes bok Hemma Hos Martina och den är också jätterolig. De tror jag är de enda 2 böckerna hittills som jag har kommit på mig själv med att sitta och skratta högt till medan jag läst dem. Då måste dem vara roliga.

Ja, det var nog allt för idag. Hej på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar