Högerklicksskydd

måndag 9 februari 2009

I could sleep....

.... I could sleeeeeep.

Gårdagens middag blev faktiskt riktigt god. Och någon vänlig själ skottade våran gård i natt. Undrar om det kan ha varit Gösta eller Christer. Ja, snällt var det i alla fall.

Men hindrade det mig från att försova mig kanske? Nä, det gjorde ju tyvärr inte det. Vaknade 05.23 i morse, på tok för sent. Så jag och Agnetha var inte på jobbet förrän 06.10 i morse... jag vet att det bara vart 10 min för sent men det känns ändå dumt att försova sig den veckan det är min tur att köra. Jaja, jag får ställa dubbla larm till imorn så jag vaknar då.

Ikväll är det rätt lugnt här hemma. Calle är nere i källaren och grejar med den gamla värmepannan som ska slängas ut. Jag sitter här uppe vid datorn och degar. Ska flytta mig vidare till soffan på en stund. Med tortillachips och guacamoledip. Köpte avokado för jag hade tänkt ha mys vid tv'n igår men var för trött för att äta det då. Så det får bli ikväll istället. Hoppas det går nån bra film på nån kanal. Började se Zodiac igår men jag somnade innan vi hade hunnit till slutet. Tror ändå jag hade sett den förut, tyckte jag kände igen delar av den i alla fall.

That's all for today, folks!
Cha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar