Högerklicksskydd

söndag 15 februari 2009

Valentines Day

Igår var det förresten alla hjärtans dag också. Jag fick ett jättefint halsband av Calle.


Bilden kommer härifrån.


Vi åkte sen in till stan på förmiddagen, Calle var på jobbet och grejade lite och jag och Sandra gick runt på stan och kollade lite kläder. Jag köpte mig ett par nya jeans och en tröja.

Sandra åkte hem före mig för hon var tvungen att mata hästen, så jag gick på stan en stund till. Calle kom och hämtade mig när han hade jobbat klart.

På kvällen kom Simon till oss och sen gick vi upp till Erik & Mickan. Dem bjöd oss på middag för Erik fyller år nu till veckan. Var riktigt god mat, men jag blev mätt ganska fort. Efterrätten var också jättegod. Kvällen blev ganska kort för min del, jag var så trött så jag gick hem vid elva. Dem andra höll igång längre, sen gick dom till Håkan & Markus och spelade pingis också så det blev nog senare också. Vet inte vad klockan var när Calle kom hem. Jag sov redan sött då.

Nä nu ska jag ta och släppa in Sirpen, han står utanför dörren och jamar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar