Högerklicksskydd

onsdag 11 februari 2009

Denna dagen - inte ett liv!

Äntligen hemma från jobbet igen.

Fan vad jag blir less på vissa av mina arbetskompisar. Hur jävla svårt ska det vara att jobba ihop som ett team? Istället för att motarbeta varandra i allt man gör. Fick veta idag att vår "fackrepresentant" sagt att hon tydligen ska göra allt för att få mig sparkad när det är dags för löneförhandling. Att jag inte förtjänar att få jobba på mitt jobb. KUL! Man blir ju verkligen glad ibland. Nä. Inte alls faktiskt. Ingenting alls.

Fan vad förbannad man kan bli, jävla kärring som tror hon bestämmer på stället. Kan hon inte ens ta det öga mot öga med mej vad det är hon är missnöjd med så tycker jag hon kan låta bli. Att gå runt och snacka skit och säga att hon ska försöka få mej sparkad känns som ett jävulskt barnsligt beteende.

Fan vad less jag blir.
Att hon dessutom ska vara vårat fackombud känns ju som ett jävla skämt. Kan man inte sköta sin uppgift så ska man inte ha den heller.

Fan, fan, fan.

Nä nu ska jag ta och göra mej klar. Vi ska till Elin, Mats och Mira och äta middag ikväll. Det blir nog i alla fall trevligt. För dom är i alla fall trevliga mot mej.

Hoppas ni andra haft en bättre dag än jag.
Cha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar