Högerklicksskydd

söndag 11 januari 2009

Så var helgen slut igen.

Och vilken helg det varit.
Lugnt och skönt. Mycket välbehövligt.

I fredags for jag och Calle till Rikard och Malin. Såg Let's Dance-premiären och käkade chips och ostkrokar. Sen badade Calle, Rikard, Simon och Jocke badtunna medans jag och Malin satt inne och pratade och kollade på Scrubs. Hade faktiskt riktigt trevligt trots att jag var lite trött och nästan höll på att somna ett tag. Vi åkte hem därifrån vid två när killarna hade badat färdigt.

Igår fick jag jättelång sovmorgon, låg kvar i sängen ända tills klockan var tolv tror jag. Sen klev jag upp och åt lunch och sen kom Jenny och Liam hit en sväng. Jag och Jenny gick ut på promenad, det var lite kallt ute men skönt att ha nån att prata med och få komma ut i friska luften en stund.

Jag och Calle åt tacos till middag och sen for vi till Sandra och Jocke. Vi spelade Rock Band mest hela kvällen. Ja, efter 2 svängar till Robban för att fixa tv-spelet först då, de va lite krångel med det i början! Men sen fick vi igång det och började spelandet på riktigt :) Vart som fast i det spelet resten av kvällen. Jag och Sandra tvärgick till Träffpunkten en sväng för att kolla in festen där, men vi insåg rätt fort att vi nog hade det bättre hemma. Så vi gick tillbaka hem till dom igen. Calle & Jocke spelade lite golf på deras Wii medans och sen när vi kom tillbaka så fortsatte vi våran RockBand-karriär. När klockan var tio över två gav vi upp, då höll ögonen på att gå i kors på oss. Men ja, det var en riktigt trevlig kväll. Vet att du läser detta gumman så - tack för en trevlig kväll! Det får vi göra om! :)

Nu ska jag snart ta och borsta tänderna och krypa isäng. Har varit och ridit ikväll så jag känner mej rätt slut. Kanonfint väder var det dock, bara nån minusgrad och vindstilla. Skulle bara haft lite mer muskler och kondition så hade kanske Pompe gjort som jag velat hela tiden också! :) Jaja, nog om det. Isäng var det.
Hoppas ni andra haft en trevlig helg! Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar