Högerklicksskydd

söndag 18 januari 2009

Fröken Latmask.

Så gick helgen.

I fredags gjorde vi ingenting alls. Var bara hemma, Simon kom hit och Erik kom också ner en sväng men det blev en lugn kväll framför tv'n. Missade Let's Dance också men kändes inte som att jag led av det.

Igår var jag och Calle på middag hos Sandra och Jocke. Peter, Jenny och Liam var också där. Och så kom Sussi dit senare på kvällen. Vi åt smördegsinbakad fläskfilé med potatisgratäng och pepparsås. Sen blev det cheesecake och chokladkaka till efterrätt. Sen spelade vi Rock Band. Men det gick inte lika bra den här gången som förra gången. Ojoj stackars Jocke tyckte nog jag va lite hård med han. Jag satt mest bara å skrek åt honom att inte trycka på nån knapp på gitarren! (Så fort man rörde gitarren eller trummorna så bläddrade det ju fram och tillbaka i menyn och blev jättesnurrigt.)
Ja, vi var väl kvar där tills klockan var nästan två tror jag.

Idag har jag gjort absolut ingenting. Därav dagens rubrik. Ska gå och stoppa i en tvätt i tvättmaskinen nu så jag i alla fall har gjort nåt vettigt.

Min telefon är hur kass som helst. Har aldrig haft en telefon som funkat så dåligt som denna förut. Köpte den i augusti men den har bara strulat hela tiden. Ska skicka in den på service imorn och hoppas att dem kan fixa den eller att jag får byta ut den mot en annan. Jag blir knäpp av den, den stänger av sig hela tiden. Hur mycket batteri den än har. "Sim inaktivt" står det och så dör den. Den gjorde det nu alldeles nyss också. Skit telefon.

Imorgon kanske det kommer ett kul paket med posten! Calle har beställt GuitarHero Aerosmith till vårt Wii. :)



Nä, nu ska jag ta och gå ner i tvättstugan. Har ju ridning ikväll också så det är bäst att jag hinner göra nåt här hemma innan dess.
Cha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar