Högerklicksskydd

torsdag 8 januari 2009

Jag och mina kretskort..



Ja, så var man tillbaka på jobbet igen. Tillbaka till larmpanelerna (som ni ser här ovanför). Visst har jag ett flådigt jobb? ;) Nä men det känns faktiskt helt okej att börja första veckan med bara 3 arbetsdagar. Så nu är det bara morgondagen kvar och sen är det ledighet igen. Bra med mjukstart så man hinner vänja sig. Har ju varit ledig en dag längre nu kring jul än jag var ledig i somras. Känns helt konstigt, man är inte van vid att jobba.

Träningsvärk som heter duga har jag också. Jag och Calle har köpt ett Nintendo Wii och till det även Wii Fit. Snacka om jobbig leksak, å så är det så kul så man kan inte låta bli det fastän man vet hur jobbigt det är för kroppen! Ska bli spännande att se om man får nå bättre hållning å starkare muskler eller om det bara är hitte på. Som det känns nu vet jag omöjligt hur det skulle kunna vara hitte på. Så länge min träningsvärk inte är inbillad förstås - men det tror jag minsann inte!

Ja. Mer muskler och form på kroppen skulle inte skada att ha. Sen längtar jag efter en till grej också. Men nu ska jag ta och prata vidare med Sandra. Skriver mer en annan dag!
Cha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar