Högerklicksskydd

tisdag 20 januari 2009

Varför kämpa - det är meningslöst, det är meningslöst...

Undrar vars dem sa så.. i Rainbow Brite kanske? En film jag såg rätt många gånger när jag var liten.

Nä men så känns det lite ibland. Blir hyfsat motarbetad på jobbet men jag tänker fasen inte ge mig. Det är inte jag som är den som beter mig felaktigt. Tur att jag inte står ensam i alla fall. :)

För övrigt rullar allt på bra nu. Life is good. Jag tänker ta vara på tiden mer framöver och ska försöka sluta vara så sur mot alla. Förhoppningsvis lyckas jag bra med det också. Det har då funkat bra sen igår afton i alla fall. :) Snart har halva arbetsveckan gått också. Jag gör regulatorer på jobbet men det rullar på rätt okej, det är inte så tråkigt än i alla fall och jag är nästan klar med dem så jag ska nog överleva. Bara lite testning och skruvning kvar.

Vi har fått hem guitarhero nu också, det kom igår, så Calle spelar för fullt. Jag låter honom hållas och tänker inte ens tjata om att jag vill spela, jag kommer ju alltid hem före honom på eftermiddagarna så jag hinner spela då.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar