Högerklicksskydd

måndag 29 mars 2010

Nyss hemkommen...

...från ett väldigt trevligt "mammafika".

Dagen har jag och Gry alltså spenderat hos Anna S med henne, Ramona och Anna. Och så förstås deras små grabbar Dexter, Vilmer och Hilding. Mycket trevlig dag, så kul att få prata lite skit och umgås :)

Nu sitter jag och funderar på vad jag ska hitta på för middag. Tror det lutar mot sill och potatis. Calle får väl äta fiskpinnar.. Var länge sen vi åt fisk nu känns det som.

Ikväll ska jag på massage igen och faktiskt så börjar det kännas bättre i kroppen, jag känner mig inte alls lika stel längre. Skulle bara ha tagit tag i träningen på allvar också, men det kommer väl så småningom det med. Ska bara hitta rätt motivation först. Har då börjat känna mig allmänt gladare och piggare nu i helgen så jag tror att jag som håller på att komma ur gravid-dimman och tillbaka till mitt rätta jag snart! Kanske för att jag håller på att ha slutat amma snart, vad vet jag.. Bra känns det då!! :)

Igår fick faktiskt jag och Calle en liten paus från Gry. Vi var på bio här i Robertsfors och såg Snabba Cash medans mormor fick ta hand om lilltjoppan. Det hade då gått bara fint och hon var nattad när vi kom hem så det var skönt. Härligt att det gått så bra, då blev jag lite lugnare. Och så blev nog inte mormor avskräckt heller.. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar