Högerklicksskydd

fredag 23 mars 2012

Längtan efter barmark...

Solen skiner ute och jag längtar tills om ganska precis en månad då det borde gå göra premiär på rullskidorna för säsongen. Jag har inte åkt på nästan 4 år. Bortsett från 2 eller 3 halvhjärtade försök sommaren efter Gry var född. Men då hade jag verkligen inte minsta tillstymmelse till kondition, nu ligger jag nog lite bättre till på den fronten även om jag inte är på topp än. Så fort det torkat upp ordentligt på vägen så tänker jag köra igång igen så får vi se hur det går. Nu håller det väl snart på att vara färdigt med gång-/cykelvägen mot Sikeå också, den kommer ju bli perfekt att åka på så man slipper vara där bilarna kör. Jag har faktiskt inte varit där och kollat än så jag vet inte om det är i sommar den ska asfalteras eller om det blev gjort redan i höstas? Någon av er som vet kanske? :)

3 kommentarer:

  1. Kul att ni har planer på förnya köket! Var har ni tänkt köpa ifrån? Vi köper stommar och luckor från Ikea iaf så vi lär ju få skruva ihjäl oss men priset blir ju lite bättre kan man ju lugnt säga!

    SvaraRadera
  2. Jag vet att jag åt för dålig frukost!! Jag åt två kokta ägg och en proteinshake.. alldeles för lite!!
    Men gröt kan jag inte äta, för det är det värsta jag vet.. Jag önskar verkligen att jag tyckte om det, men det går inte.. då kräks jag :P Jag måste hitta något bättre :P

    SvaraRadera
  3. Och ps. vägen til sikeå är inte asfalterad än!! Det ska nog göras i sommar om jag inte minns fel!!

    SvaraRadera